‘n Paar geskenke spesiaal vir julle…

Ek voel dat Kersfees ‘n tyd van gee is, en ek het dit goed gedink om die ietsie aan van julle te gee voordat ek groet tot die nuwe jaar.

Vir demoerin, hoop jy hou van ย  ๐Ÿ˜‰

En die volgende is vir Tannie Boervrou, met baie liefde.

Vir Girl en Sonkind stuur ek die volgende, hoop julle kan nut vind daarvoor iewers deur die warboel van Kersfees.

Vir Sonkind is dit die: ย 

Vir Girl ย is dit die:

Vir Antie Koekie iets spesiaals:

44 Responses to “‘n Paar geskenke spesiaal vir julle…”


  1. 1 flintstoned Desember 21, 2009 om 3:05 nm

    Geseende Kersfees aan julle almal, kyk na mooi na julle self, en ry veilig as julle die paaie aandurf.

  2. 2 demoerin Desember 21, 2009 om 3:08 nm

    Dankie….. soos ‘n properse 5 jarige gaan ek hierdie geskenk binne ‘n week opgebruik ๐Ÿ˜†

    Geseรซnde tyd vir julle ook.

  3. 4 demoerin Desember 21, 2009 om 3:10 nm

    Kom Auntie Koekie se geskenk met ‘n hartpilletjie voorskrif โ“ ๐Ÿ˜†

  4. 13 demoerin Desember 21, 2009 om 4:05 nm

    O fok… nou gaan ons al uit dit screen uit. Nogal vreemd ja, jy moet miskien maar ‘n limiet opsit.

  5. 14 flintstoned Desember 21, 2009 om 4:07 nm

    Hmmmm, oulik dink jy nie?

    Ek kon sweer die limiet is tien…

  6. 15 Antie Koekie Desember 21, 2009 om 4:26 nm

    O, my swakke hart! Hou vas, HKGK! I like, I like!
    Net jammer daar is nie een wat lyk soos ek van hulle hou nie (of soos ek nog KAN onthou nie)(Wink.Wink).
    Die rowwe, onbeskofte, teddiebeer tipe, kaalkop,Suzuki, vatikaki soort.
    Maar hierdie laaities sal maar moet doen as ‘n hors d’oeuvre…………..
    Thanx, Kersiepit, Ek’s mal oor my pressie!
    LoviesXXX

    • 16 flintstoned Desember 22, 2009 om 2:38 vm

      Ek het gedink een is dalk te lig in die broek vir ‘n dame met jou ondervinding ๐Ÿ˜‰ so toe gee ek jou baie sodat die ander tussen in kan rus. Ai Antie Koeks, ek is net een meisie wat die ding moes reel, so vreeslik jammer ek het gedink dat die jonges dalk langer sou hou ๐Ÿ˜†

  7. 17 Girl van die Suburbs Desember 21, 2009 om 5:37 nm

    My hart….. My eierstokke…. My word ๐Ÿ˜ฏ my mond water nou so… Nee kyk meisie… Die girl… Uuuhhhmmm… Mens eet nie voor honger mense nie… Fok :mrgreen:

    I got an ANGEL FROM HEAVEN!!! Halleluja and AMEN!!!!

    Dankie ou kersiepit. Love you too x x x

  8. 22 Antie Koekie Desember 21, 2009 om 5:51 nm

    Ditto vir daai deel van nie eet voor honger mense!! Eintlik was Kersiepit erg lelik met ons, siende dat hy happily married is en all daai.
    Maar die enetjie wat hy vir Boervrou gegee het, lyk ook heel eetbaar.
    Hoor hier, vertel eers vir Tante, waar kry julle daai oulike gesiggies? Ek vrek oor dit!

    • 23 flintstoned Desember 22, 2009 om 2:05 vm

      Antie Koekie, kom die meisie leer jou nou vandag hoe werk die gesiggies, maar voor ek dit doen gaan ek eers iets verduidelik.

      Ek gaan dit tik met spasies tussen in, jy moet dit teen mekaar tik.

      die oogknip gesiggie is as volg ๐Ÿ˜‰ : wink :

      Die een wat ogies rol is ๐Ÿ™„ : roll :

      Die een wat smile ๐Ÿ˜† : lol :

      Die ander sal ons op ‘n ander dag verduidelik, hierdie is ‘n goeie begin ๐Ÿ˜›

  9. 24 boervrou Desember 21, 2009 om 5:53 nm

    Girlie, myne slaap!! Te flippen cute! Hys seker uitgeput, van al die…mooi lyk..shame…
    Dankie mannetjie! I like a lo..(met dumb and dumber se aksent)

  10. 26 Sonkind Desember 21, 2009 om 6:31 nm

    Double whammy wow! Hou myne vir my op ys tot ek uit die Karoo uit kom. Ek sal hom lek-lek ontvries! ๐Ÿ˜ˆ

  11. 29 Antie Koekie Desember 22, 2009 om 10:04 vm

    Dankie my skattebol, kan nou sien hoekom jou liefie se ma vrek oor jou!Ek soek ook nog daai groene, wat lyk soos DiMin,”sinistere smile”.:wink:

  12. 30 Antie Koekie Desember 22, 2009 om 10:07 vm

    Dit flippen werk nie vir my nie—– miskien is die die slaappil wat ek @ 3uur gedrink het en gemaak het dat ek in my moer is verslaap! kom ons traai weer:
    Die een wat ogies rol is : roll :, Ok, here goes ๐Ÿ™„ —— sien , niks!

  13. 31 Antie Koekie Desember 22, 2009 om 10:08 vm

    O my vrek! Daar’s dit toe!!! Jippieeee! Nou’s ek reg vir les 2!

  14. 33 meermin Desember 22, 2009 om 10:10 vm

    Sjoe antie ek mag seker enetjie bedel โ“

  15. 34 Antie Koekie Desember 22, 2009 om 10:14 vm

    Met plesier, maar wat wil jy bedel? ‘n slaapil of ‘n gesiggie?
    Kyk eks vandag so dom, dik, difficult en deurmekaar van daai flippen pil, dat my brein seker eers met 7de laan gaan inskop! ๐Ÿ˜†

  16. 38 Dellie Desember 24, 2009 om 7:28 nm

    Uhm – hello Flinstone … agter-os kom mos ook inni kraal … ekke sal mooi kom opvang met jou posts om agter te kom wie jy nou eintlik is – maar van wat ek tot dusver gesien het – I like ๐Ÿ˜‰

    As Boerie nie omgee nie, sal ek vreeeeeslik graag ook so ‘n mannetjie wil hรช v krismis ๐Ÿ˜ณ Of issit te laat v my om ‘n bestelling in te sit? :mrgreen:

  17. 39 flintstoned Desember 24, 2009 om 8:15 nm

    :mrgreen:

    Oi vei, julle sal moet deel tot volgende jaar vriendin.

    Dankie vir die inloer Dellie!

  18. 41 boervrou Desember 24, 2009 om 8:31 nm

    Hi Del! Ag die arme ding is nou so moeg jy kan hom maar kry… ๐Ÿ˜‰ Dis van al die ‘mooi-lyk’

  19. 43 flintstoned Desember 24, 2009 om 8:34 nm

    LOL @ “mooi-lyk”

    Natuuuuuurlik boervrou…..


  1. 1 My Eerste Kersgeskenk… « Demoerin se Wรชreld Terugskakeling op Desember 22, 2009 om 6:10 vm

Lewer kommentaar

Vind uit as ek iets nuuts kwytraak. Dit is natuurlik gratis.

Join 12 other followers

Dis wie ek is:

Ek is โ€˜n Afrikaner man, ek is gay, en ek is 29 jaar oud. Ek skryf die blog, om uiting te gee aan my taal en my kultuur, ten spyte van die feit dat baie mense dink n gay man is minder man. Ek is lief vir my land, my mense, my taal en ons kos. Ek is lief vir my God. Ek glo ek is wie ek is as gevolg van die oorloรซ van my voorvaders. My kultuur het my identiteit gevorm. Braaivleis is in my bloed, en ek kan net waarlik gelukkig wees onder die Afrika son.
Tell the world on hellopeter.com
I shmaak SA Blogs, sorted with Amatomu.com

Views since November 2009

  • 21,943 Hits

Vanwaar is die gaste

…en hulle vlaggies.

free counters

RSS Om die kombuis tafel

  • 2017 Januarie 6, 2017 Ingrid Marais

Willie Werfetter

Die Werf

