Gay honeymoon joke- Uit die boks.

Fred and Larry got married in California.
They couldn’t afford a honeymoon so, they go back to Fred’s Mom and Dad’s house for their first married night together.
In the morning, Johnny, Fred’s little brother, gets up and has his breakfast.
As he is going out of the door to go to school, he asks his mom if Fred and Larry are up yet.
She replies, ‘No’.
Johnny asks, ‘Do you know what I think?’
His mom replies, ‘I don’t want to hear what you think! Just go to school.’
Johnny comes home for lunch and asks his mom, ‘Are Fred and Larry up yet?’
She replies, ‘No.’
Johnny says, ‘Do you know what I think?’
His mom replies, ‘Never mind what you think! Eat your lunch and go back to school ‘
After school, Johnny comes home and asks again,
‘Are Fred and Larry up yet?’
His mom says, ‘No.’
He asks, ‘Do you know what I think?’
His mom replies, ‘OK, now tell me what you think.’
He says: ‘Last night Fred came to my room for the Vaseline and I think…… I gave him my airplane glue.’

21 Responses to “Gay honeymoon joke- Uit die boks.”


  1. 1 Ingrid Marais Februarie 12, 2010 om 10:14 vm

    😆 Lekker Vaaltyn naweek vir julle 😉

  2. 3 demoerin Februarie 12, 2010 om 10:20 vm

    😆 … sjoe, dit kan nogal ‘n sticky situation veroorsaak.

  3. 5 Antie Koekie Februarie 12, 2010 om 10:27 vm

    Die woorde: “Till death us do part” kry nou nuwe betekenis!:lol: Ouch!!

  4. 8 BB Februarie 12, 2010 om 11:23 vm

    Ohhh my holle!! Waaaahahaha!!! Dit gee ook ‘n heel anner betekenis aan die song “♫♪Stuck on you♪♫” 😯 …

    🙄 lekker sing ekke nou:
    “♫♪And the way I feel now I guess I’ll be with you ‘til the end – (never had ‘the end’ seemed soooooooo far… 😀 )

    ♪♫Guess I’m on my way (no, you don’t… not on your own in any case :mrgreen: )

    ♫♪…Mighty glad you stayyyyyed ♪♫♪… – not that he had much of a choice now, did he?!?!! 😆 )

  5. 12 Tersia Februarie 12, 2010 om 11:41 vm

    Ha ha ha! Lekker naweek vir julle almal!!

  6. 14 Bella Februarie 12, 2010 om 1:54 nm

    Hi flints. Eish dit moet eina wees. Lekker rooi naweek vir almal en geniet dit.

  7. 16 Boernig Februarie 12, 2010 om 9:05 nm

    Well, great to start a honeymoon. Twee weke non-stop!

    Was nourie dag in Clicks, ne? Kyk bietjie rond na dinge wat beter is as KY, ne?

    Die goed is toe cheap en die naam oulik en boonop `n waterbasis (wat goed is mbt gesondheid) Asegai roep die borreltjie sy naam. Ek lees bietjie die ingriedients en jitte, ek belowe daar staan dit:

    NOT TESTED ON ANIMALS

    Voktog! Duidelik nie in Australie gemaak nie!

  8. 18 Boernig Februarie 12, 2010 om 9:29 nm

    Djurre tog Flinder, jou man gaan jou nog moer. Hou op om jou gat af te lag. Wat sal Boerseun maak as ek elke keer my panunna aflag? Ons sal knaend opsoek wees na haar!

  9. 21 hartskommels Februarie 13, 2010 om 11:37 vm

    o herlikheiden


Lewer kommentaar

Vind uit as ek iets nuuts kwytraak. Dit is natuurlik gratis.

Join 12 other followers

Dis wie ek is:

Ek is ‘n Afrikaner man, ek is gay, en ek is 29 jaar oud. Ek skryf die blog, om uiting te gee aan my taal en my kultuur, ten spyte van die feit dat baie mense dink n gay man is minder man. Ek is lief vir my land, my mense, my taal en ons kos. Ek is lief vir my God. Ek glo ek is wie ek is as gevolg van die oorloë van my voorvaders. My kultuur het my identiteit gevorm. Braaivleis is in my bloed, en ek kan net waarlik gelukkig wees onder die Afrika son.
Tell the world on hellopeter.com
I shmaak SA Blogs, sorted with Amatomu.com

Views since November 2009

  • 21,943 Hits

Vanwaar is die gaste

…en hulle vlaggies.

free counters

RSS Om die kombuis tafel

  • 2017 Januarie 6, 2017 Ingrid Marais

Willie Werfetter

Die Werf

